Gimlis lydnadsskola del 1.

Hej!
Som katt är det viktig att ha full kontroll på sin människa. Det är inte under några omständigheter okej att låta sin människa skälla på en eller hålla en utestängd. Här är två övningar du ska göra så ofta som möjligt så din människa resignerar och upphör att försöka kontrollera vad du gör var och var du är.

 

- Kräks i din människas säng. Vänta tills hon städat upp och gjort i ordning med nya sängkläder. Kräks då en gång till i sängen. Upprepa

- Om din människa försöker bada med stängd dörr, skrik och ryck i handtaget tills hon/han släpper in dig. Vänta tills din människa stängt dörren och lagt sig i badet igen. Skrik och ryck i dörrhandtaget för att bli utsläpp. Upprepa.

Här är en bild på mig när jag hänger i badrummet medan min människa badar (ja skitweird att ha med sig kameran på toa, men men). Notera den öppna dörren.




Kommentarer
Postat av: Anna (MadameMim)

Hahaha! Helt underbart inlägg! =D Så klockrent! Jag skrattade även åt ett tidigare inlägg där du skrev om att katter alltid ska sätta sig o bajsa när man badar. =D Jag har visserligen inget badkar men däremot kommer ofta en av katterna o bajsar när jag själv sitter på toa. =D asg

2011-09-24 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0