Gimpa tipsar.

Väldigt många människor är understimulerade. Det är därför dom ofta är tjocka och gnälliga. För att hjälpa din människa till ett bättre humör och ett mer stimulerande liv kan du leka med den. Själv brukar jag passa på när min människa är på toaletten. Många människor är som mest avslappnade just då och därför väldigt mottagliga för lek. Jag brukar göra så att jag gömmer mig i badkaret och hoppar fram när hon minst anar det. Det här finner både hon och jag underhållande. Ibland skriker hon rent av högt av förtjusning.

  Men jag vill höja ett varningens finger! Var försiktig med vad du slår klorna i! Människor har en konstig vana att torka sig i häcken när dom sitter på toaletten. Du vill INTE få tassarna fulla med deras skitpapper! Rekommenderat är att ha duschdraperiet mellan dig och din människa.



// The Royal Gimlidor


Kommentarer
Postat av: Eve

Hahahahahaha, så sant så;)

2010-12-16 @ 09:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0