Gimli tycker till.

Jag läser inte tidningen så jätteofta. Men i kväll kände jag mig uttråkad och bläddrade därför lite i dagens NT. Idag hade dom korning av årets lussekatt. Jag höll på att smälla AV när jag såg de tio kandidaterna. Dom såg ut som värsta strykarkatterna allihop! En var tillexempel bara en vecka gammal. Hur fan ska den kunna lussa? Den kan ju inte ens se! Ful var den också, det är alla katter i den åldern. En annan var död. Ja, ni läste rätt. DÖD! Inte på bilden men det framgick av bildtexten att han var det. Sjukt! Det ska helt klart en människa till för att  skicka in en bild på en död katt till en tidning!

  Själv skulle jag bli en skitbra lussekatt. Jag har en förtjusande sångröst, ett bedårande yttre och har dessutom lussat förut. Fast jag var lite sur den gången eftersom jag fick vara tomte istället för lucia. Alla tyckte att Amadeus passade bättre som lucia för ”Han har ju så långt vackert håååår!”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0