Gimli tycker till om levnadsstandarden.

Jag håller på att bli galen! Vad är det för jävla iglo jag bor i? Hela den här vintern har varit askall! Redan i september ringde jag hyresvärden och klagade på att elementen inte var varma. Dom bara sa ”Hallå? Hallå? Är det här ett skämt?” och sen la dom på. Jag kände mig grovt förolämpad! Nu är det i alla fall lite drag på dom och om tur är det för golvet är så jävla kallt här att om jag inte kunde ligga på bordet och värma tassarna på elementet hade jag fått kallbrand. Jag hatar det här skitlandet! Nu ska jag kolla efter andelslägenheter på varmare breddgrader. Fast inte i Asien eller Afrika för där har jag hört att dom äter katter. Sjuka jävlar!



//Gimpa, cold as is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0