Idag och idag för ett år sen.

Lätt träningsvärk efter gårdagens ryggpass. I morse joggade jag. De första tio minuterarna kändes asbra! Det var som om mina nya joggigskor gjorde hela jobbet själv. Följande tio minuter kändes tunga men okej. De sista tio var svinjobbiga och resten har jag förträngt för dom var så outhärdliga. Men man måste ju börja någonstans lixom.

  Annars känner jag mig lite dyster. Det är strålande väder här idag och jag skulle vilja gå på en promenad, men det är helt enkelt skittråkigt att promenera utan Figaro. Framför allt om man ska bra strosa omkring utan något direkt mål. Det känns bara ensamt och dumt. Idag förra året var det också strålande väder och vi var ute på en tur runt Himpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0