Bara jag som inte fattar poängen med sommartid?

Jag hatar omställningen till sommartid. Vad är poängen? Det är redan ljus som satan på morgonen och ljust länge på kvällen. Idag är det frost ute, det ser skitkallt ut. Som tur är för mig behöver jag inte gå någon morgonpromenad eftersom min fot är messed up. Fast jag är rätt imponerad över hur snabbt läkningen går. I natt när jag haltade upp för att pissa hade jag svinont. Till och med i stillhet bultade och ömmade det i foten. Nu, alltså sex timmar senare, gör det bara typ hyfsat ont när jag lägger tyngden på den, eller vrider den på vissa sätt. Typ massor och åt vänster. Blir ingen benträning idag i alla fall för det tror jag inte den kommer palla. Nu ska jag ta en kopp kaffe till och kolla på NCIS. Efter det ska jag ät frukost. Äggmacka. Jag ska äta det svindyra surdegsknäckebrödet jag köpte i lördags. Har på känn att det kommer vara asgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0