Värsta sura bruden bah.

Plötsligt bara från ingenstans kom det, världens sämsta humör. Jag är på askasst humör! Verkligen! Det slog till på väg hem, antagligen i takt med att mer och mer vatten läckte in i mina skor. Jag HATAR blöta fötter. Verkligen! Det kanske inte finns något i hela världen jag tycker sämre om. Allvarligt. Fick jag välja mellan att uppfinna botemedlet mot cancer eller den garanterat vattentäta strumpan skulle jag välja strumpan. Fred på gjorden vs aldrig mer blöta fötter. Lätt! Aldrig mer blöta fötter!

  Eftersom det var så jävla halt och jag har träningsvärk i benen kunde jag inte ens gå riktigt raskt och argt heller. Nej istället fick jag stolpa fram som en annan gammal heroinist med knän som ville böja sig bakåt och armar som lixom fäktade hysteriskt.

  Och solen som skinit så vackert medan jag suttit på jobbet och ugglat var redan på väg ner och det gjorde mig ännu argare för vad fan lixom! När ska det sluta vara varmt 16 timmar om dygnet? Varför är det vårväder mitt i vintern för? Nej fan nu går jag och lägger mig eller nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0