Swedbanks telefonbank är skit.

Igår vid typ ett förde jag över pengar från lönekontot till matkontot. Dom har fortfarande inte kommit fram. Jag gillart inte! Så jag tänkte ringa Swedbank och kolla wazzup. Jag blev vänligen ombedd att knappa in mitt personnummer, så jag gjorde det. Sen blev jag, fortfarande vänligt, ombedd att välja 1 för självbetjäning eller 2 för personlig service. Jag valde 2. Det blev tyst en stund och sen blev jag mindre vänligt avvisad med orden ”Du har inte en tonvalstelefon. Tack för samtalet och välkommen åter!” Klick! Vad fan är det för supertelefon man ska ha egentligen?! Min är en helt vanlig knapptelefon som minsann funkar alldeles utmärkt att ringa på. Jag är arg på Swedbank nu!

  Annars har jag promenerat, varit på Ö&B, druckit kaffe hos Sven och tränat. Nu ska jag snart tillbaks till Sven. Vi ska gå till Bra & Begagnat. Jag räknar med att inte hitta ett skrivbord som jag därför inte kommer kunna måla om med färgen som jag inte har eftersom den var slut när jag var för att köpa den. Well, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0