Sovmorgon och lite saknad.

Jag tog sovmorgon till halv åtta i morse. Jag tyckte att jag kunde unna mig det eftersom jag var uppe så sent igår. Ända till tio. Jag vet ingen som går och lägger sig så tidigt som jag. Ibland när jag jobbar morgon och klockan drar sig mot halv niosnåret blir jag lätt panikslagen och måste kasta mig i säng. Jag har fått för mig att jag helt upphör att fungera om jag inte får nio timmars sömn. Det stämmer ju säkerligen inte men sömn är något jag prioriterar helt enkelt. Mest för att då slipper jag vara vaken och uttåkad. Hehe!

  Nu sitter jag och smuttar kaffe och ska efter det dra iväg på en morgonpromenad. Helt ensam. Det var fruktansvärt de första gångerna men nu har jag lärt mig leva med det. Avsaknaden av hundsällskap alltså. Men jag saknar Figaro. Som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0