Rekning avklarad.

Har varit och spanat in mitt blivande gym. Litet, personligt och med möjlighet för kamsportande för den som känner för det, vilket jag gör. När vi var där och rekade var det en dam som låg i bänkpressen. 90 kg. NITTIO KILO! Holy crap! Hon hade inte ens någon som passade på henne! Och ja det var fria vikter. Jag blev så fett imponerad att jag inte kunde låta bli att råstirra med vidöppen mun.

 

Imorgon har jag en massa saker att göra. Tvätta skulle varit en av dom men jag har som vanligt glömt köpa tvättmedel. Det gör inget. Hade ändå bara massa småskit att ta hand om. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen vettig människa lägger sig halv nio.

Ingen vettig kvinna bänkpressar 90 utan nån som kan hjälpa till. My God! Jag undrar vad hon maxar? Gymet såg trevligt ut iaf, lätt mitt nästa val!

2011-01-19 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0