Lyxfrukost.

Efter sju arbetsdagars i rad är det sååå jääävla skönt att vara ledig! Kvittar lixom att det varit lugna gatan på jobbet i stort sett alla dom här dagarna. Det är ändå sååå jäääävla skönt att vara ledig!

  Jag började dagen med en timmes morgonpromenad. Först hade jag tänkt jogga men det kändes lite för tungt, så jag fick bara. Man kommer förvånansvärt långt till fots på förhållandevis kort tid om man inte har en hund som ska stanna och lukta på och pinka på saker hela tiden. Fast jag vet inte direkt om jag ser det som så positivt.

  Väl hemma hällde jag i mig lite protein och drog sen till Hemköp för att köpa trevlig frukostmat. Lördagar är lyxdagarar. Och frukost är mitt favoritmål på dagen dom dagarna. Det blev pumpabröd med avokado, lufttorkad skinka och brieost. Asgott!


Nu ska jag knata ut till Elgiganten och be dom göra något åt min kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0