Yet but another day.

Morgonjogg. Så jävla jobbigt. Ville mest bara dö, delvis på grund av pissvädret som förstås medfört värdelöst underlag. Varför blir det så här när jag äntligen fått arslet ur vagnen och börjat jogga?

  Idag har jag i alla fall varit produktiv. Jag har förutom joggandet tvättat, städat, lagat mat, promenerat med Annsofie tränat ben och axlar. 70*5 som bäst i knäböj. Hade säkert kunnat fixa säkert två repetitioner till, kanske rent av ett helt set till. Men jag är ju så jävla bekväm av mig.

  Nu på kvällen har jag haft besök dessutom. Jag typ vidgar mina sociala vyer kan man säga. Det var trevligt. Plus i kanten för att det inte drog ut på tiden för mycket. Måste ju komma i säng i tid för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0