Vill man vara mindre ofin får man lida pin.

Morgonjogg i 36 skitjobbiga minuter. Jag ville mest bara dö, men jag gjorde inte det och jag har bestämt mig för att det får vara skitjobbigt ett tag nu. Morgonjogg är bästa sättet för mig att tappa fett så nu får det blir så. Det är nämligen fruktansvärt omotiverande att gå runt och känna sig som en fet gris. Det är inte särskilt roligt att träna då för resultatet är ju inbäddat i 48% fett och syns inte. Surt.

  I alla fall så tog jag mig efter lite vilande iväg till gymmet för ett rygg och bicepspass. Idag blev det som bäst en sexa på 80 kg och en tvåa på 85 i marklyft. Fortfarande händerna som ger efter först. Jag gillar i alla fall gymmet. Dom är alltid trevliga och hälsar och vinkar och frågar hur läget är så man känner sig alltid välkommen. Mycket bra stämning helt enkelt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0