Gårdagens doings.

Okej jag trodde jag sov dåligt i natt, men SÅ dåligt kan jag inte ha sovit för när jag ragglade upp nu vid sjusnåret möttes jag av denna syn:



Och lite måste det väl ändå låtit när vem det nu var slängde upp (eller ner) den på min balkong? Jag hörde i alla fall inte ett skit.

  Tesse skulle kommit in till stan igår för lite häng, men hon frös fast där ute på vischan så jag fick hänga med Sven istället. Ok ersättare, han bajsar i alla fall inte på mitt matbord som somliga andra… Oliver… Vi åt sushi (och annan skit förstås) och tittade på Trassel som var riktigt rolig. Jag vill ha en kamelont nu! Och en häst förstås men det har jag ju alltid velat ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0