Födelsedag och sånt.

Min födelsedag idag då. Jag har redan fått några gratulationer. Fantastiskt. Men jag vill påpeka en sak: Det är inte tanken som räknas. Ge mig presenter för fan!

  Igår tränade jag ben. Det gick förvånansvärt bra. Var trött och lite stel i ryggen efter tisdagens ryggträning (90*2 i marklyft, det tar sig) men lyckades ändå få till en fyra på 75 kg i knäböj. Det kändes kalas. Jag är uppenbarligen starkare än jag tror. Idag efter jobbet ska jag köra axlar och biceps. Benpassen blir för långa om jag ska köra axlar där, jag vill inte vara er än en timme på gymmet. Längre än så fixar man inte helt enkelt. Och biceps ihop med rygg går helt enkelt inte. Blir för slut i underarmar och händer.

  I alla fall. Nu öppnar affären snart och jag funderar på att gå och köpa mig själv någon trevlig födelsedagsfrukost. Har inte bestämt mig riktigt. Kanske borde spara det till helgen.

  Har ingen passande bild till det här inlägget så kastar in en på katterna. Vi hänger vid datorn allihop mest hela dagarna för där är det varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0