Den gångna veckan.

Nu har jag varit 30 år i snart sex dygn. Märker ingen direkt skillnad, förutom att jag har lite ont i nacken. En ålderkrämpa? Nåja, jag fick fina presenter, även om det inte var på långa vägar så många som jag anser mig förtjäna… Speciellt med tanke på den vansinnigt goda smörgåstårtan jag bjöd på… Men jag är inte bitter. Inte alls…



I lördags kom Tesse och Oliver på besök. Jag har inte träffat dom på evigheter! Båda hade med sig paket. Jag tycker Oliver hade gjort ett bra jobb i valet av present men inslagningen var under all kritik. Han hade bara lindat lite tidningspapper om den. Kasst Oliver. Tror du att du kan komma undan med vad som helst bara för att du är en bebis? Men som sagt presenten var fin och man får väl säga att det väger tyngst.

  Tesse och jag snackade lite skit i ett par timmar medan Oliver dreglade och stoppade saker han fick tag på i munnen. Det är tydligen ”hans grej” just nu, förutom det återkommande partytricket att kräkas genom näsan. Sen tog dom ajdö och åkte tillbaks till vildmarken.


Morsan kom ner på lördagen också så vi åt lite hjortstek ute hos Hella och Sasse. Dom bor väldigt trevligt där ute, någonstans bakom Vrinneviskogen. Inte tillräckligt mycket landet för min smak men husen är jävligt trevliga. Hunden också, Ville, fast jag tycker inte alls han är så hysteriskt söt som morsan tycker. Han är ju mil efter Figaro i söthet. Charmig förvisso men han har mörkt pigment runt ena ögat och ljust runt andra så det blir en rätt rejäl storleksskillnad på ögonen. Det gör att han ser lite retarded ut så att säga. Bortskämd är han också. Han låg och sov på bordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0