Äta bör man...

Jag har lite svårt med bloggandet just nu, av den enkla anledningen att det inte händer ett jävla skit i mitt liv. Det har det å andra sidan egentligen aldrig gjort. Men ja, förr verkade det som att småsaker ändå lixom var värda att nämna. Men det kanske är såhär att bli gammal? För Tesses skull, som tydligen har ännu mindre av ett liv än jag eftersom hon tydligen saknar att läsa mina meningslösa inlägg (no offence Tesse;0)), ska jag försöka skärpa mig.

  Och apropå Tesse så var hon och Oliver här och hälsade på i fredags. Vi fikade lite… eller kanske mycket… eller massor för att vara exakt. Tesse har dåligt inflytande på mina matvanor. Borde sluta umgås med henne. Oliver gjorde det han alltid gjorde. Spydde. Det är fan otroligt! Så fort jag stoppar nått i munnen börjar ungjäveln kräkas! Sven har en teori, att jag ser totalt motbjudande ut när jag äter.  Fast Oliver ser väl inte döcharmig ut när han äter heller. Det behöver föresten inte ens vara mat för att han ska äta på det. Tidningspapper och gosedjur funkar också


Kommentarer
Postat av: Tesse

Hehe...så sant så sant. Bor man i ödemarken och är hemma hela dagarna så gläds man åt det lilla... även om det nu är din blogg! ;)

Han är ju såååå söt min lilla kille!!!

2011-03-01 @ 09:34:31
Postat av: Oliver

bbbbbbbbbbbbbbbbb, a ,j,- .l-m, ,kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk-,Zp z.plkiuv

2011-03-01 @ 09:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0