Vårtecken.

Igår var det ju lördag, vilket säkert inte undgick någon. Jag lekte mest med min nya telefon. Den är fin och lätt att ha att göra med och jag älskar den mest av allt i hela världen. Näst efter Gimli och Amadeus. Jag behöver egentligen aldrig vara hemma nu, tack vara telefonen. Och om jag är hemma behöver jag egentligen aldrig lämna soffan. Bortsett från för att hämta kaffe och besöka toaletten.

  Hur som helst. Vaknade trött som satan och med huvudvärk. Blir så när jag stoppar i mig fem ton kolhydrater, vilket jag gärna gör när jag får chansen, vilket jag får på lördagar. Tog mig i alla fall ut på en långpromenad och det var ju bra för nu är det pissvädret här så mer utomhusvistelse blir det nog inte. Jag har sett tre bevis på att våren är här på riktigt:

1. En fjäril.

2. Tussilago.

3. En fästing.

  Jag har också ätit färska jordgubbar för första gången i år. Dom kom från Belgien säkert och smakade mest vatten men dom luktade gott och var vackra att se på, dom gjorde sig väldigt bra ihop med lite kvarg och sötmandel faktiskt, det var min frukost det.

  Vidare så har jag varit och kört ett axel- och bicepspass på gymmet. Det gick mycket bra! Det blir tre guldstjärnor till mig och ett par timmar på sofflocket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0