Gnäll.

Blogga är inget roligt längre. Jag har tappat stinget, både skriv- och fotostinget. Utan en hund finns det ju för fan ingenting att berätta och ingenting att ta kort på! Igår hade jag med kameran på en promenad och när jag kollade igenom bilderna var det bara massa knoppar och blommor. Vad fan är det för nått? Jävla skit! Och eftersom jag dietar så finns det aldrig några trevliga maträtter att ta bilder på heller. Kyckling och kvarg är bara roligt att fota till en viss gräns. Bara roligt att äta till en viss gräns också om jag tänker på det.

  Så slutsatsen är att det inte händer ett jävla skit värt att blogga om. Förutom i fredags då jag satte nytt rekord i marklyft, 112.5 kg. Well done! Nu kastar jag in en meningslösa knoppbild bara för att fylla ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0