Change of plans.

Idag är det bendag på gymmet. Men sen fick jag den assmarta idén att köra lite intervaller under joggningen och det slet ju ut mina stackars lår rätt totalt. Nu låter det som om jag körde värsta hårda passet. Så var det inte. Jag är bara jävligt kass på intervaller.=)

  Hur som helst. Nu funderar jag på att skjuta benträningen tills imorgon och mest bara relaxa. I kväll ska jag sitta barnvakt åt Oliver. Vi har ju hängt en hel del förr, men då har ju alltid Tesse varit med så jag är lite nervös. Jag vill helst slippa obekväma tystnader och andra pinsamma situationer som kan uppstå första gången man umgås på tumanhand. Förslag på samtalsämnen och aktiviteter tas tacksamt emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0