Gimpa recenserar.

Idag kände jag mig lite uttråkad så jag satte igång en film. Hachiko: A Dog's Story. Först verkade Hachiko vara en rätt förnuftig hund. Han ledsagade sin människa till och från tågstationen varje dag, vilket är rätt vettigt med tanke på människors bedrövliga lokasinne. Men strax förstod jag att det snarare var så att han svansade efter sin människa som ett annat mähä. Och när människan försvann, han dog eller nått, så fortsatte hunden gå till tåget för att vänta på honom. Inte bara ett par dagar utan i typ tio år. T I O  Å R. Vilken jävla idiot!  Sen slutade filmen med att människans barnbarn fick en precis likadan hund som oxå döptes till Hachiko. Sånt är bara såååå creepy

Filmen får en överstruken mus av fem möjliga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0