The return of the blogg.

Jag bara kastar mig rakt in i det och låtsas som om det aldrig ens varit någon paus.

Idag har jag gjort min sjätte utav sju låååånga arbetsdagar i rad. Dessa känslor har jag under dagen upplevt:

- Dödslängtan
- Mordlystnad
- Avgrundsdjup förtvivland
- Hunger

Nu är det bara en dag kvar, så börjar min nio dagar långa semester och i ärlighetens namn hoppas jag att världen går under på den nionde dagen.

Jag har precis druckit en kopp kaffe och tänkte nu skölja ner den med ännu en kopp. Efter det ska jag gå till proteinbutiken och köpa nytt pulver. Proteinpulver, ingen annan sorts mindre laglig modell alltså… Det jag har just nu är så jävla äckligt att bara tanken på det får kräkreflexerna att börja jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0