Och så var Diaz tillbaks igen.

Så Dana White förlät Nick Diaz och istället för att kicka honom petade dom in honom på co main eventet mot BJ Penn. Inte okej i min mening! Jon Fitch borde fått den fighten och Diaz borde fått ett par läroböcker i engelska så han kan lära sig att låta (att vara är nog omöjligt) lite mindre som en sån idiot!

  Jag är inget stort fan av BJ Penn. Han gör sitt namn Baby Jay lite för stor rättvisa (gnäll gnäll gnäll, det var inte mitt fel!) men jag hoppas verkligen att han bankar skiten ur Diaz. Jag har inte ens nått emot att Penn får en ny titelmatch som han med bravur kommer förlora, precis som förra gången, bara Diaz får sitt arsle serverat på ett fat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0