Vad är klockan?

Jag lär mig aldrig det där med när man ska ställa om klockan. Är det nu? Är det i början på november? Är klockan verkligen halv åtta nu? Skit samma.

  Igår kväll tog jag en promenad med Annsofie och Morris. Annsofie har svalt en kamera (inte en vanlig kamera, en medicinsk kamera), så när hon var hos tandläkaren kunde dom inte ta röntgenbilder för det kunde fucka upp kamerans jobb. Tandläkaren tänkte skriva i sin journal att Annsofie svalt en kapsyl. Va? Haha!

  Mina fönster är skitiga och jag borde tvätta dom en sista gång innan vintern. Men orka! Kanske senare. Nu ska jag ta en kopp te. Jag skäms nästan för att säga det men jag är lite trött på kaffe. Borde köpa en ny espressomaskin så jag kan göra latte igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0