Kort träningsrapport.

Nu har jag kommit igång med joggandet igen på allvar. Det känns asbra! Inte medans jag joggar men efteråt. Idag blev det 1.1 mil på 55 minuter. Det är ju helt okej, med tanke på att jag har typ 10 kilo för mycket att bära runt på just nu. Fast jag tog faktiskt tre pauser, inga långa, typ dryga minuten vardera. Jag älskar i alla fall min nya tröja. Den är perfekt! Så nu får det inte bli varmare än 10 grader för då tror jag tyvärr den blir för varm.

  Styrketräningen rullar på bra, fast har fått ta ett steg tillbaks i knäböjen så ligament och leder hinner med i utvecklingen. Värt det, vill fan inte paja något. Lägger lite extra krut på axlar istället. Klart en underskattad muskel. Ser förjävligt ut med folk som har bautabiceps och sen oproportionerligt dåliga axelmuskler. Inte för att det är fallet för mig. Men jag vill inte ta några risker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0