Indiskt och knepiga frisyrer.

Igår, efter jobbet, hängde jag med Tesse och Oliver. Fast egentligen var det väl Oliver som stod mest för hängandet eftersom han hängde på Tesses mage i en sån där bärsele. Såg inte så väldigt bekvämt ut faktiskt, men han verkade tycka det var okej.

  Efter en snabbis ut till Maxi handlade vi på oss en massa snaks och lite Indisk take away. En film hyrde vi också. Jag har ätit Indisk mat två gånger tidigare. En gång smakade det förjävligt! Den andra gången var det jättegott. Nu den tredje gången var det på sin höjd mediokert. Kommer aldrig mer handla där, men går gärna tillbaks till ställe nummer två. så jag åt inte ens upp hälften av maten, det är sant. Jag, som i stort sett aldrig lämnar ens en smula kvar, lämnade drygt en portion, för det var en jävla massa mat man fick! Men ska sanningen fram var det bara för att det fanns så mycket annat gott jag ville få plats med. Innan kvällen var ens i närheten av slut var jag grismätt och halvlåg i soffan med uppknäppta byxor.
  Oliver blev också allvarligt proppmätt och var tvungen att inta framstupa sidoläge på sängen efter sin middag. Vet förresten inte riktigt vad jag tycker om Olivers frisyr. Tror inte ens en comb over kan dölja den där kala fläcken…



Idag har jag varit asduktig! Kompade hem från jobbet och istället för att slösa bort de extra timmarna jag fick använde jag dom effektivt! Jag tränade och gick till Lidl för att bunkra kvarg och kycklingfilé. Sen kollade jag och Sven på UFC, Sven fick äta upp resterna av det indiska käket, han var inte heller imponerad. Sen gick vi en promenad och efter att ha skiljts åt vid Ö&Brondellen joggade jag i drygt 30 minuter. Nu blir det hårda tag fram till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0