Vi går mot ljusare tider.

Mellan 1-2 minuter om dagen. Hurra!


Kommentarer
Postat av: Annette

Hej Jonna! Min "gamla kompis" från viktklubben! Ville bara säga hejhej och att jag har läst det som finns att läsa på denna blogg-sida. Jag förstår att 2010 varit jobbig, det har det varit för mig med fast på helt andra sätt. Jag är ju tonårsmorsa och det kan ta livet av vem som helst! Nu har jag tagit tag i vikten igen som du såg...tack för ditt svar! Min man har också gått med så då går väl prestigen och tävlingsinstinkten in och gör att jag blir trådsmal långt före påsk!!

Tråkigt att din hund farit till Dalarna, han var ju en rolig prick. Ser fram emot att läsa om din lilla "bebis" som kanske ska komma under 2011 om allt går som det ska! Hunden på de senaste bilderna var för söt! Jag önskar dej all lycka under 2011! Hälsn Annette

2011-01-03 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0