...

Snöröjarna har inte slitit ut sig idag direkt. Inte runt mitt kvarter i alla fall. Skönt att få vara inomhus. Jag väntar på att Majje ska börja tvätta. Sen ska vi se en film. Vilken vet vi inte. Vi ska gå och hyra en har vi sagt, eller skrivit, för vi har bara haft skriftlig kontakt idag. Jag tror jag vill se något roligt, men med tanke på hur dåligt det gick senast kanske det är bättre att satsa på nått otäckt.

  Nu på eftermiddagen har jag städat köksskåp, sorterat plastburkar och slängt skit. Städar kylen har jag också gjort och slängt en del skit därifrån med. Ätit ugnsbakade rödbetor med mozzarella till lunch, läst lite och tänt en jävla massa ljus. Det går ju att göra sånt nu när Katten, självmordsbrännaren, är borta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har inte försökt elda upp sig själv hemma hos mig iaf. Fast jag missbrukar inte ljus lika hårt som du iofs.

2011-01-06 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0