Skenet bedrar.

Lite träningsvärk sen gårdagens ryggpass. Sweet. När jag gick tillbaks i min tärningsdagbok och kollade kunde jag konstatera att det inte skiljde så vansinnigt mycket på vikter i vissa övningar. Konstigt för jag känner mig asklen! Fick i alla fall till en fyra på 80 kg i marklyft. 80 kg var den vikt jag låg på i juni förra året. Innan jag drabbades av sinnesförvirring och slutade gå till gymmet.

  Idag kommer morsan hem från Indien, eller vart det nu är hon har varit. Får se om jag ringer upp henne och berättar vad hennes vidriga katter har haft för sig sen senast. Minns inte om jag nämnt det men för några veckor sedan, när vi helt ont anande satt och tittade på lite TUF satte sig Maya och bajsade på Svens huvudkudde! Chocken har inte riktigt släppt än.

  Dörren till badrummet var nästan stängd, NÄSTAN. Det var en glipa få fem centimeter där en normal katt (som mina) hade stoppat in en tass och dragit upp dörren för att sen gå på toaletten. Maya, vars intelligensnivå måste ligga på ett encelligt blötdjurs, gjorde det alltså inte. Hur kan något så näpet vara så vidrigt?


Nu: Mer kaffe. Sen: Jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0