Pantydropper of the week.

Idag tog jag mig ut på 40 minuters jogging. Fick besynnerligt nog mjölksyra i höger höftböjare och ner över framsida lår. Kändes skumt. Inte smärtsamt men lätt obehagligt. Inget jag känner igen sedan tidigare. Antar att det beror på min enorma vikt och rätt utslitna skor.

  Jag har hittat e ny favoritsida på nätet. Den här: http://www.galsguidetomma.com/. Rekommenderar varmt kategorierna Pantydropper of the week och What would Forrest do? Absolutely hilaaaaarious! Garvat häcken av mig hela dagen.

  Sen har jag ju en nu favoritfighter oxå. Efter att ha sett TUF säsong 7. Amir Sadollah. Jag hoppade lixom över det där med kändiscrushar i tonåren men nu är jag fan helt såld. Hehe! Helt klart min pantydropper of the week.=P



Hur som helst. Nu ska jag checka ett avsnitt NCIS och äta fefferoni. Mitt nya snask. Det är för starkt för att man ska kunna överäta och tar bort suget efter allt annat än vatten. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0