Det går framåt, men långsamt.

Det blev ett helt okej benpass igår. Hade lite, lite träningsvärk idag. Närmar mig 70sträcket i knäböjen så 90 kilo till juni känns inte alls särskilt tufft. Tänkte ta minst 200 kg i benpress också. Bara 50 kg kvar tills dess. A piece of cake.

  Idag blev det bröst och triceps och jag var svag som en nyfödd bebis. Det är lixom inga muskelgrupper som jag direkt gillar att träna. Först när man blir stark nog för dipps tycker jag det börjar bli roligt, och så tung som jag är nu kommer det dröja tills jag är det. Det är fan plågsamt alltså. Fattar inte hur jag kunde vara så jävla korkad att jag lät mig själv lägga på mig så mycket igen. Men så är det, att är huvudet dumt får kroppen lida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0