Späckad dag typ.

Mycket promenerande har det blivit idag. När mina ben återhämtat sig kände jag att det vore absolut förkastligt att slösa bort en dag med så strålande väder som idag, så jag lånade Morris- som nyss kommit hem från landet- för en promenad. Vi var ute i över en och en halv timme. Det blåste som fan! Var nästan så det blev koppel på ute på Himpa. Hade varit så jävla pinsamt att komma tillbaks till Annsofie och Gustav och behöva berätta att Morris blåste ner i strömmen och försvann. Men vi klarade oss. 
  Vi gick samma väg som jag gick i förrgår för jag ville ta ett par kort på tussilagona jag hittat. Morris pissade på dom. Sen ville han att jag skulle ta ett kort på honom när han såg majestätisk ut. Det gick sådär…


Sen kom Tesse börnandes i bilen och kastade av Oliver. Som tidigare nämnt så har ju inte han och jag hängt på egen hand förut. Jag har över huvudtaget aldrig umgåtts med bebisar själv, eller i sällskap med andra för den delen. Det hela avlöpte i alla fall mycket väl, eftersom Oliver är så socialt kompetent. Vi drog en repa med vagnen och spanade på fåglar. Vi såg bland annat en svan. Den var helt ensam. Sorgligt!

  Väl hemma igen var ju isen lixom bruten så vi kände oss avslappnade nog att hängde i soffan under gemytlig tystnad. Glodde på lite tv och tuggade på saker, jag på min middag, Oliver på sina händer och sådär. Sen kom Tesse för att hämta upp honom. Snipp snapp snut, så var sagan slut.


Kommentarer
Postat av: Tesse

Faan vilken SÖT unge jag har!!!! Är ju inte klokt... kan ju tro han blivit förväxlad på bb så att min egentliga bebis är ett fult vidunder som någon gömt undan nånstans i en källare. Bara hoppas ingen kommer på sitt misstag med förväxlingen!

För Han är bra go! Tur för honom att han uppförde sig hos dig!! =)

2011-04-05 @ 08:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0