Balkonghäng och sånt.

I lördags tvättade jag fönster och lagade persiennen som varit paj i typ ett halvår eller så. Satan vad ljust det blev efter det! Typ dygnet runt. För dom har installerat några supergatuljus här utanför. Jag överdriver inte när jag säger att det är lika ljust som på dagen precis utanför mitt sängfönster på natten. Det suger kan jag lova! Men man vänjer sig väl.

Och idag har jag städat och fixat på balkongen. Jag känner mig inte riktigt klar med den än. Lite mer grönska vore najs. Kanske skulle plantera ut min basilika. Men då dör den väl på en gång. Och det vore ju trist för nu har vi hängt ihop ett par månader lixom.

  Jag tog mig till och med tid att sitta där ute sen, på balkongen. Gimli höll mig sällskap ett tag. Sen kom Majje och hängde ett tag också. Amadeus var oxå med en stund. Men han kunde inte låta bli att äta på blommorna så han fick gå in. Jag har sått kattgräs åt honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0