Önskelista.

Jag behöver en bättre kamera. Med två svårdirigerade katter att fotografera duger min skräpkamera veklingen inte! Därför önskar jag mig i kombinerad jul och födelsedagspresent en systemkamera. Det behöver inte vara en värsta värstingmodell, men bra ska den vara, användarvänlig också förstås. Det är väl inte för mycket begärt? ”Jo det är det verkligen! Systemkameror är jättedyra!” kanske somliga tycker nu. Men jag har tänkt att morsan kanske kan samordna det hela med övriga släkten så kan dom gå ihop hela bunten och köpa en till mig. Jag fyller trots allt 30. Nått fint måste jag ju få att trösta mig med då. Och vill dom snåla jävlarna inte lägga tillräckligt med pengar till en systemkamera kan jag ju i alla fall få det dom kan tänka sig att avvara och skjuta till resten själv!


Man blir ju helt snurrig av att kolla på såna här kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0