I’m sticking to the game plan.

Tack kära granne för allt borrande i väggen. Det motiverade mig tillslut att bege mig från hemmets bekväma vrå. Och det kändes väl bra i sådär en tio minuter. Min kondition är icke vad den en gång var. Helt hundfri är jag ju inte, daghunden Kenzo var med mig. Det kändes inte ett dugg bättre av att se henne löpa som en blixt över det frostnupna gräset. Figaro var ett mycket bättre joggsällskap, för han var ofta lika ansträngd som jag själv. Kenzos sällskap får mig att önska att jag var hund, eller död. Inget av det känns vidare sunt.

  I alla fall. Efter att ha grundat med en proteindrink har jag nu intagit en frukost bestående av havregrynsgröt med äggvita, keso, en klick honung och lite sesamfrön. Att dricka till: Gevalias ekologiska mellanrost, gott, men inte gott nog för överkonsumtion.



Next up: Dammsugning och sen över till Svempa för mer TUF. Go Yager goooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0