Holy crapmorgon.

Amadeus kommer rusande utifrån hallen, krafskrafskrafs låter det och hans lurviga byxor fladdrar i vinden. Han har sitt Holy crapansikte på sig, öronen bakåtstrukna, ögonen uppspärrade. Han har antagligen varit på toaletten.

  Jag har också mitt holy crapansikte på mig. Jag sitter med Swedbanks internetdosa i handen och kan för mitt liv inte komma ihåg min kod. Den jag haft och använt minst en gång per månad i typ två år. Helt borta. Holy crap! Och dum i huvudet som jag är provade jag två felkatiga koder på raken så det här är mitt sista försök! Rättelse, dum i huvudet som jag är försökte jag tre felkatiga koder på rad och nu är dosan låst. Jaha, jaja, jag måste ändå ner på stan idag.

 

Det har föresten snöat här konstant i tre dagar. Dagarna tre. Som tur är bara små, små sylvassa snökorn som inte tar så mycket plats på marken men som känns som små knytnävsslag i ansiktet. Nu ska jag dricka en snabb kopp kaffe och sen bege mig. Antagligen inte den bästa dagen på månaden att gå till banken på så lika bra att vara ute i god tid.=S


Jag tänkte avsluta med en holy crapbilder på Amadeus, men jag har visst inga. Det får bli en helt vanlig bild.


Kommentarer
Postat av: emma ce

Svar: Visst är dom det! Och vet du vad det bästa är? Att man kan sitta i dom!

Hihi, vad bra att du visste. Jag hade för mig att det var något med "freds".. Tänkte skriva fredslilja först men nej, det kunde inte stämma. Så tack!

2010-11-25 @ 10:35:05
URL: http://emmasetta.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha! Holy Crap-ansikte! =D Det har en av mina katter med, mellan varven. O han brukar också springa när han har varit på lådan, allra helst när han har bajsat. =D



//MadameMim

2010-11-29 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0