Försök till morgonrutin.

Lite morgonmassage och akupunktur i form av en mjölktrampande Gimli. Dagen kan börja på ett sämre sätt. Och nu kom jag på att jag drömde att jag hade fem kattungar i natt. Fem alldeles pyttesmå kattungar och en kattmamma förstås.

  Läsa morgontidningen över en kopp kaffe är något jag aldrig ägnat mig åt, men eftersom NT damp ner genom brevinkastet typ fyra i morse provade jag. Det var riktigt trevligt faktiskt. Fast det kan berott på att det var någon julbilaga helt utan världsliga nyheter. Allt elände vill jag helst spara tills jag är på jobbet.

 

Igår julpyntade jag lite i all hast. Medan jag tittade på uppdrag granskning (eller nått) om drottnings Silvias tydligen nasiztsympatiserande farsa stack jag nejlikor i apelsiner och i mina egna fingrar. Dom är skitvassa!

  Nu ska jag ta min frukost. Utan morgonpromenad tryter aptiten rätt rejält faktiskt, och spana in dokumentären Hur kunde hon? På SVT play. Sen kanske jag rent av gör något kreativt. Kanske…


Kommentarer
Postat av: emma ce

Svar: åh, visst är han söt! :D

Men jag ser att du också bor i Norrköping.. Vad kul!

2010-11-29 @ 13:01:52
URL: http://emmasetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0