And the sicknes continues.

Soffan var inte bekväm nog så jag flyttade till sängen. Här ligger jag nu och huttrar och svettas lite om vart annat. Jag har 38.4 graders kroppstemperatur vilket tydligen räknas som feber.

  I alla fall. För att inte vara helt sysslolös har jag tittat på Scrubs, American dad och Thats 70’s show. Ja det är sant, jag har börjat om på 70’s. Sjätte gången nu. Jag har även aktiverat mina katter. Dom har väl båda två lite tendenser till medelålderskris just nu och är vildare än någonsin.

  Vi har ägnat oss åt lite musapportering. Jag har noterat att många människor tycker det är såååååå imponerande att deras katter apporterar. Whats the big deal?? ALLA mina katter, vilka är 5 till antalet genom åren om man inte räknar hittekatten Loa som jag fick i julklapp som typ treåring och vars apporteringsförmåga jag inte mins, har apporterat. En katt som inte utnyttjar fördel att återlämna den kastade musen för att få jaga den igen är troligtvis inte så jätteintresserad av att jaga musen, alternativt korkad. Inte många katter är korkade.

  Vi har också kört lite kattMMA. Jag har ingen aning om vad score:n är och jag är oklar på reglerna. Man får helt uppenbart bitas i alla fall. Gimpa får nog räknas som the underdog. Han är något lättare, vid första annblicken betydligt mer oatletisk byggd med en hel del ”dökött” runt midjan. Men det verkar som han har ett rejält bett i ööhhh bettet och hans cardio är way bättre än man kan tro!



Nu funderar jag på om jag borde försöka släpa mig till affären och inhandla värktabletter. Det tar emot som fan. Snöar gör det också, den värsta sorten som man blir dyngsur av.=S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0