Väder och sånt.

Det skulle bli den kallaste vintern på tusen år. Men jag vet inte det, jag tycker förra året var bra mycket värre. När vi var på morgonjogg i 18 minusgrader. fast å andra sidan, jag var ute mer den vintern också. Det här har varit en innevinter. Innevintrar är rätt värdelösa. Så jag funderar på att köpa en pulka. Då har jag ju en anledning att gå ut och termobrallor har jag ju redan.

  Vi åkte pulka en gång förra året. Jag och Figaro. För någon hade glömt sin vid bögberget så vi lånade den. Det var roligt, tyckte jag i alla fall. Figaro gillade väl det inte supermycket. Ska man åka ska det vara rejäla grejer som buss eller tåg, helst inte pulka eller cykelkorg, även om det sistnämnda funkade rätt okej ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kallaste december på 110 år tyckte jag att jag läste. I södra Sverige iaf. I norr är det väl rena värmeböljan mot vad det kan vara.

2010-12-28 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0