Om vett och etikett.

Idag hade människan med sig våra ”släktingar” från Stockholm hem, mormormänniskans katter. Dom ska fira jul här med oss. Asså jag har inget problem med att ha gäster, men jag tycker det är lite creepy när gästerna är små som råttor och dessutom rätt ohyfsade. Man tycker att vid deras ålder borde man vara hyfsat civiliserad och veta hur man beter sig i sociala sammanhang, men inte dom här båda. Nä, nä. Men jag är en gentleman och tänker inte sjunka till deras ohyfsade nivå! Sen om jag lixom av en händelse skulle råka trampa eller sätta mig på nått ut av dom där små krypen så att dom typ går sönder, det är knappast nått jag kan hållas ansvarig för.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha :D

2010-12-22 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0