Morgonaktiviteter.

Halv åtta kom Kenzo. Först tänkte jag gå och lägga mig igen men sen ångrade jag mig och tog en kopp te istället. Kaffet var nästan slut. Och när det ljusnat så pass ute att det kändes okej att börja föra oväsen satte jag igång med uppmonteringen av konsoler och dammsugning. Nu är det inte mycket kvar tills jag är klar med min minimakover av hall och kök. Ja förutom den lilla kryddhörnhyllan som är totalt orörd än. Det tar emot måste jag säga, att påbörja ommålningen av den. Jag är skittrött på måleri!

  Nu ska jag ta en halv kopp kaffe, till mer räcker inte kaffepulvret och återhämta mig lite innan jag kastar mig i duschen. Egentligen borde jag gjort det i omvänd ordning med tanke på hur grisig jag känner mig, men för sent nu eftersom kaffet redan står på avrinning. Det känns som om det var flera veckor sedan jag duschade. Jag är rädd att det ser ut som om det var flera veckor sedan jag duschade. Osmakligt Jonna!

 

Amadeus använder rätt ofta min dator. Läste i Aftonbladet att det inte var lämpligt för små barn att använda datorer på egen hand, men Amadeus är ju faktiskt vuxen och dessutom, hur pålitliga är Aftonbladet? Not so much... Men jag tror han skulle behöva glasögon. Han verkar vara fruktansvärt närsynt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0