I need some sleep

Katterna är alldeles vilda. Dom skriker ”Kolla mig då kolla mig då!” och stilar omkring på sätt och på ställen man skulle kunna tro vore fysiskt omöjligt. Piskar upp varandra så hårtussarna ryker, fast på ett rätt glatt sätt ändå. Det är trevligt att komma hem till en akrobatisk uppvisning, onekligen. Det är trevligt att bli lite imponerad och full i skratt. Trevligt att bli uppvaktad av Amadeus som snor runt mig och på något vis lyckas bli flera meter lång och livsfarligt intrasslad i mina ben.

  Idag har varit en besynnerlig dag med massa motstridiga och trista känslor och tålamodsprövande ineffektivitet, omöjlig att bryta sig ur. Rätt kast, rätt skönt att den är slut. Jag hoppas imorgon är mer som vanligt.



http://www.youtube.com/watch?v=Fy8hK3blQOQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0