"Blodet droppar, bloooodet droppar!"

Nu kommer jag den närmaste tiden vakna med förhoppningar om att ha fått ett ”Hon blöder”-mail. Det låter värre än vad det är. Vad jag hoppas på är att den förtjusande lilla Blenda ska börja löpa så det snart finns ett par bullar i ugnen. Jag måste verkligen ha något att se fram emot för den här vintern kommer annars bli outhärdligt lång och risken finns att jag helt enkelt lägger mig i en snödriva och självdör om jag inte kan föreställa mig ljuset i tunneln i form av en liten vårvalp. Fast jag har tidigare nämnt att universums gillar att messa med my minde så jag försöker att hålla förhoppningarna nere, vilket är skitsvårt.



Alla som tycker Blenda är skitsöt räcker upp en hand!

Ps. Majje jag skickade till dig. Du var en av dom jag trodde inte svarade. Men nu när jag vet att du aldrig fick det så stryker jag dig från min lista över personer jag nog inte gillar längre.=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0