Analyser är för suckers!

Fortfarande lite småsur i morse när jag vaknade. Låg för länge i sängen med huvudet under täcket och viskade med Gimli, som också låg med huvudet under täcket, hela kroppen för att vara precis. Fast det var väl inte så givande. Jag känner ofta när jag försöker prata med Gimli att han inte lyssnar på mig, eller helt byter ämne. Jag kan fråga hur han sovit och istället för att svara kan han försöka bita mig i näsan eller än värre, i bröstvårtan! Sen bara drar han. Utan att förklara varför eller be om ursäkt.

  Sen när jag väl tagit mig upp och fått i mig en kopp kaffe möblerar jag mina nu färdigmålade kökshyllor och dammsög. Kände mig tillfälligt tillfreds. Tillfälligt tillfreds kände jag mig också medans jag åt mig frukost och drack min andra kopp kaffe men sen släppte det och jag blev rastlös och småsur igen. Jag försökte analysera varför, men kom mest bara på hur mycket jag avskydde gymnasietidens svensklektioner och deras analyser. Lyckades nästan arbeta upp en riktig irritation. Vad är vitsen med att sitta och försöka hitta underliggande meningar och skit i en text skriven av en människa som varit död i ett par hundra år? Ingen VET ju. Jävla dumheter! Det är väl för fan bara att läsa skiten och gillat eller inte! Vilken människa som helst borde ju fatta att analysering bara komplicerar! Det ända som bör analyseras någonsin är urinprov och stolprover och sån där skit.

 

Såhär fult var mitt kök förut (fast då när bilden togs tyckte jag det var jääääääääääääääättefint, det berodde på att jag var smaklös på den tiden).



Nu är det såhär fint!


Kommentarer
Postat av: Tesse

Tjuuuuuusigt Bella!!!!! =)

2010-12-14 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0