Amadeus svarar.

Jag är en fridens man. Hetsar inte upp mig i onödan så att säga. Men jag är ingen mes, jag tar inte att folk och fä helt oprovocerat kommer med hotfulla kommentarer och förolämpar min person.

 

Håkan lämnade denna kommentar till mig igår.

 

Jag har ett djävligt fräsigt träd på mitt revir som jag skulle vilja ha recenserat. Jag anar dock att du inte är så värst bevandrad med den typen av ting och kanske inte riktigt vet hur du ska göra för att komma upp i det. Den biten behöver du emellertid inte oroa dig ett dugg för kan jag förtälja, jag kommer nämligen att hjälpa dig på traven så att säga... Välkommen!

 

Så jag besökte hans sida och såg där att han ägnat ett helt inlägg till att håna mig. Trots att jag aldrig gjort honom något alls. Uppenbarligen är Håkan inte blind, så jag utgår ifrån att han såg skillnad på mig och min polare Gimpa, men ändå valde att helt urskillningslöst öste skit över även mig. Osympatiskt personlighetsdag! Verkligen!

 

Själv tänker jag inte sjukna till en sådan låg och barnslig nivå. Men Håkan, efter att ha googlat hundraser har jag konstaterat att du måste vara någon typ av dvärghund. Det troliga är att jag är dubbelt så stor som dig, dubbelt så tung. Välj dina fiender med omsorg…

Jag och min grannkatts helt normalstora människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0