Semesterfirande.

Igår klockan tre nollnoll påbörjade jag en semestervecka. Hur skönt det var går inte att beskriva med rumsrena ord. Så nog om det. Förra gången jag påbörjade en semestervecka bjöd Annsofie över mig på drinkar. Det slutade med att jag stekte och åt en hel sats pannkakor när jag kom hem på kvällen. Ja en hel sats. Helt själv. På riktigt. Dont judge me!

  Och igår var det alltså semester igen. Och det kändes helt rätt att även då unna mig ett glas rött. Det var jättetrevligt och blev inte alls lika sent som förra gången. Annsofie gick hem ungefär halv ett och jag tror inte alls att det hade nått att göra med att jag sprutade rödvin över henne… Alltså såhär gick det till. Vi pratade om hur rolig Annsofie låter när hon spelar full och jag hade precis tagit en klunk vin när hon sa ”Ja jag är jätterolig, jag borde vara full jämt.”. Och då började jag skratta och spottade en munfull vin på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0