Avrapportering om veckorna som gått.

Jaha, vad har hänt sedan sist? Inte mycket. Inte mycket alls. En dag kom det lite snö. Gimli har jobbat på sin arm triangle. Det har börjat växa något i en av mina blomkrukor. Jag har satt nytt PB i marklyft, 115 kg. Gimli har haft en beef med en väska, han vann den fighten också även om det var på håret under några sekunder. Amadeus har provat frisera svansen lite genom att hålla den över ett levande ljus.



Det har varit gaypride i stan. Jag har varit på två föreläsningar och en teater. Föreläsningarna var bra, teatern var pinsam. Och just ja! Under en av föreläsningarna gick jag, för att hämta ett glas vatten. Medan jag står där och häller höjer jag, intet ont anande, blicken för att se mig om kring och vad får jag se då? Jo Mongofettot! Där satt han med sina psykotiska crazy eyes, precis vid dörren och blockerade vägen ut med sin gigantiska hängbuk. Jag sket fan nästan på mig! Usch! Hade lite svårt att koncentrera mig under resten av föreläsningen.

Och i värden då? Geroge St Pierre har försvarat sitt bälte, Jose Aldo också. Rory McDonald har whoopad Nathe Diazs arsle så hårt att inte ens hans mamma känner igen det. Vilket jag föresten hoppas hon inte gjorde även innan för det vore sjukt. Usama Bin Laden är död. Tänker jag efter finns det inget jag bryr mig mindre om än det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte förvänta sig så mycket mer än så. Jag har dödat en gädda, fått stickor i tummen, ätit gäddan (Den var inte speciellt god). Längtat hem, längtat efter nästa ufc, och möjligtvis fått lite färg i nyllet. Over and out.

2011-05-08 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0