...

Vi har besök här igen. Av lilla Maya. Sven fick nog efter att hon pissat i hans säng och bar hit henne. Jag tänker inte ta några risker så å tisdag efter jobbet tar jag tåget till Stockholm med både henne och Katten.

  Annars har jag väl inte gjort så vansinnigt mycket den här helgen. Tränat, hållit mig på banan. Kollat på UFC. Sett danske Kampmann få spö av Sanchez. Somliga tycker tydligen att det var ett kasst domslut. Kampmann tillexempel. Han tyckte han vann alla tre ronderna. Men så är han som sagt dansk och dom är ju lite… kockokocko typ.

  Tyvärr fick Joe Stevneson också stryk. Hans match var inte ens med på nedladdningen. Fick se sista ronden i askass kvalité på Youtube. Värdelöst! Hans tredje förlust i rad så det ser mörkt ut för honom, vilket är synd för han är en av mina favoriter. Rundar av med lite UFChumor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0