Sushilunch och vita butiker.

Igår åt jag och Sven sushi på Kimmono. Jag retar mig på att deras makirullar är färdiggjorda sen typ urminnes tider så noribladen är alldeles fuktiga och sega. Det går att äta ändå men jag föredrar Sushi Yama i Stockholm där allt snos ihop från scratch. Tyvärr blir det lite dyrt att åka dit och sushiluncha.

  Sen drog vi en repa på stan, jag hittade ett skrivbord som är lagom stort till min hall. Tyvärr var det rätt dyrt och när min första förtjusning lagt sig slog snålheten till så jag veeeeeet lixom inte hur jag ska göra. Surt.

  Det är väldigt inne med små vita affärer just nu. Vi var inne i typ tre och utanför ytterligare en. Allt ska vara lite allmogevitt och lantstiligt lixom. Vintage är det nya svart. Jag tycker det är rätt fint, men det gör sig väl bättre i ett putshus på franska rivieran än i min lya tyvärr.


Idag har jag tränat ben och lite axlar. Fina ökningar sedan senast, men jag gick ändå för enkelt hem. Jag fattar inte. Hur kan det var så svårt att ta ut sig? Personlig slavdrivare sökes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0