SMHI går inte att lita på.

Så var det en ny vecka nu igen då och jag har slösat bort ytterligare ett par lediga dagar på mest just ingenting. Benträningen igår gick väl okej. Det var mitt 3.e benpass. 62.5 kg i knäböj och 140 i liggande benpress. Jag tyckte jag tog i riktigt ordentlig, det tyckte jag allt. Men det gjorde jag inte, inser jag ju idag. Jag blir så trött på mig själv. Lobotomering nästa typ. Om jag ens har en hjärna att lobotomera.
  Idag blev det ingen morgonpromenad eftersom jag pajade min jacka igår. Dragkedjan fastnade så jag tog i och drog för kung och fosterland, gick jättebra. Den kom hela vägen upp, var bara det att den gått sönder och var alltså vidöppen, utom i halsen där ungefär fem centimeter var stängda. Igår gick jag ändå men det var bra kallt. Tröjor är lixom inte vindtäta och det blåste. SMHI ljög dessutom och påstod att det bara var -1 men det måste ha varit mycket kallare för mina ben lixom domnade bort och när jag kom hem var min häck lika blålila som ett par övermogna plommon och det gjorde svinont att duscha!
  Idag står bröst och tricpes på schemat. Jag är plågsamt svag i framför allt bröst. Jag kan nog bara göra typ en halv armhävning (den lätta halvan). Jag har aldrig riktigt gillat att köra bröst just därför, moment 22 typ.

  Nu på morgonen har jag varit på Lidl och inhandlat mer kyckling och kvarg. Först tänkte jag gå men sen tog jag cykeln. tur det för SMHI dom jävla svinen ljög om temperaturen idag med. +2 my ass! Det var SVINKALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0